Toruń: wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej remontu kapitalnego ubezpieczenia skarpowego nadbrzeża Wisły pomiędzy mostem drogowym a portem AZS w Toruniu, KM Rz. Wisły 735,27-735,70 (działki nr 343/5, 343/6, 346, 345/3, 345/4, 346/3, 345/4, 355/3, 355/4, 355/13, 2, 3/5).
Numer ogłoszenia: 104128 - 2007; data zamieszczenia: 21.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, fax 056 6118622.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej remontu kapitalnego ubezpieczenia skarpowego nadbrzeża Wisły pomiędzy mostem drogowym a portem AZS w Toruniu, KM Rz. Wisły 735,27-735,70 (działki nr 343/5, 343/6, 346, 345/3, 345/4, 346/3, 345/4, 355/3, 355/4, 355/13, 2, 3/5)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej remontu kapitalnego ubezpieczenia skarpowego nadbrzeża Wisły pomiędzy mostem drogowym a portem AZS w Toruniu, KM Rz. Wisły 735,27-735,70. 1. 2. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: - ocenę stanu technicznego, - operat wodno-prawny, - dokumentację projektową budwoalno-wykonawczą. 1. 3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza: a) ocena stanu technicznego, b) operat wodno-prawny usunięcia namułów, piasków i żwirów wraz z ich usunięciem z portu AZS oraz wydłużeniem ostrogi, c) projekt konstrukcyjno-budowlany, d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych + wersja elektroniczna (format pdf ), f) kosztorysy inwestorskie + wersja elektroniczna ( pożądany format ath ), g) przedmiary robót + wersja elektroniczna ( format pdf ), h) zbiorcze zestawienie kosztów budowy, i) dokumentacja projektowo budowlano-wykonawcza w wersji elektronicznej w formacie pdf, j) inne opracowania niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych i ich odbioru. 1. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych. 2) Wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, z aktualnymi adresami właścicieli i władających nieruchomościami, z naniesieniem na mapie ewidencyjnej gruntów zakresu objętego planem realizacyjnym zagospodarowania terenu. 3) Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej. 4) Uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych wniosków do podpisu przez Zamawiającego). 5) Przygotowanie dokumentów do wystąpienia o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję pozwoleniu na budowę /lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych (przygotowane przez Wykonawcę stosowne wnioski z załącznikami do podpisu przez Zamawiającego). 6) Opracowaniem objęty jest także asfaltowy ciąg spacerowy w koronie części umocnionej skarpy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, pokój nr 22 tel. 056 61 18 840, faks (056) 61 18 842..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji i Remontów ul. Wały Gen. Sikorskiego 10, pokój nr 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).